Skocz do zawartości
Witaj! graczu, zapraszamy cię na nasze serwery!
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Regulamin Serwera AWP

Rekomendowane odpowiedzi

I.Ogólne

  1. Wchodząc na serwer akceptujesz niniejszy regulamin.
  2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cie z nieprzestrzegania go.
  3. Każdy zbanowany ma 2 dni na odwołanie się od bana.
  4. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym okresie ze wcześniejszym uprzedzeniem poprzez aktualizacje posta.
  5. Zmiany w regulaminie obowiązują na serwerze od momentu opublikowania aktualizacji.
  6. Administratorzy maja prawo stosować wszelkie środki wobec osób omijających blokadę wejścia na serwer.
  7. Administratorzy maja prawo stosować wszelkie środki wobec osób łamiących regulamin serwera.
  8. Zakaz uciekania przed banem.
  9. Zabrania się nagminnego reklamowania serwerów naszej sieci (np. reklama JB na DR).

 

II. W grze

  1. Zakaz reklamowania innej sieci niż AdvGaming.pl
  2. Zakaz używania tagów/prefixów w tabeli reklamujących inna siec niż AdvGaming.pl
  3. Zakaz rozsyłania ip serwerów które nie należą do sieci AdvGaming.pl
  4. Zakaz puszczania muzyki/dźwięków poprzez używanie programów typu HLDJ/HLLS.
  5. Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie.
  6. Mikrofon w grze dozwolony jest tylko i wyłącznie dla osób powyżej 16 roku życia/ze znośnym głosem lub za zgoda admina obecnego na serwerze.
  7. Osobie nieuprawnionej (tj. użytkownik/vip) zakazuje się grożenia banem, mutem itd.
  8. Zakaz obrażania innych graczy bądź administratorów na wszelaki sposób.
  9. Proszenie o bana/mute wiąże się ze świadomością dostania go.
  10. Zabronione jest korzystanie z wszelkiego rodzaju programów wspomagających ogłoszonych przez firmę Valve jako czit (tj. Speedhack, Aimhack, Wallhack itd.).
  11. Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz szerzenia treści zabronionych przez polskie prawo (tj. Pornografia, Serwisy pornograficzne itd.).
  12. Zabronione jest używanie słów potocznie zwanych jako przekleństwa (tj. Kurw*, Chu* itd.).
  13. Zabronione jest prowokowanie innych graczy do wyzwisk, przekleństw itd.
  14. Na serwerze należy zachować pełną kulturę oraz szacunek do wszystkich użytkowników, administratorów itd.
  15. Zabronione jest oskarżanie innych graczy o złamanie regulaminu bez jakichkolwiek dowodów.
  16. W przypadku zauważenia osoby łamiącej regulamin kierujemy ta sprawę na U@ bądź na pw admina, nie głosimy tego publicznie przez mikrofon bądź czat.
  17. Zabronione jest podszywanie się pod graczy bądź administracje. 
  18. Zabronione jest utrudnianie rozgrywki swoim rówieśnikom (typu. specjalne unikanie rozgrywki itp.).
  19. Zabronione jest posiadanie nicku który zawiera w sobie obraźliwą/rasistowską/erotyczną lub nazistowską nazwę.
  20. Zabrania się popełniania samobójstwa. (Celowe umieranie w celu zapobiegnięcia utraty punktów etc.)
  21. Zabrania się wchodzenia na specta bez wcześniejszego uzgodnienia z administratorem.
  22. Zabrania się kampienia dłużej niż 10 sekund w jednym miejscu.

 

 

 

III. Admini

  1. Admini są przykładem dla innych użytkowników wobec tego powinni zachować szczególna kulturę wobec innych graczy oraz całej administracji.
  2. Zakaz spamowania na !msay, !csay itd. (ta metoda komunikacji jest tylko i wyłącznie do przekazywania ważnych wiadomości.
  3. Zakaz nadużywania swoich możliwości (tj. bezpodstawne slapowanie, slay'owanie itd.).
  4. Admini maja obowiązek sprawdzenia gracza który został zgłoszony jako podejrzany.
  5. Admin nie zawsze ma racje.
  6. Admin ma całkowity zakaz banowania drugiego Admina/Moderatora.
  7. Zakaz używania komend pokroju: "Podpal gracza", "Naćpaj gracza" itd.
  8. Admin ma obowiązek w powodzie bana/kicka wpisać słuszny powód.
  9. Zakaz banowania na czas wychodzący poza skale godzin/dni proponowanych przez taryfikator banów.
  10. Admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze na jego temat w przeciągu 24h od założenia skargi. 
  11. Admin ma obowiązek ostrzec gracza o przewinieniu przed zbanowaniem/zkickowaniem go.
  12. Admin ma obowiązek pomagać graczom potrzebującym jego pomocy.
  13. Aktywność na forum jest tak samo ważna jak na serwerze.
  14. Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń.

 

IV. Taryfikator banowania

  1. Używanie wspomagaczy - Ban permanentny 
  2. Reklamowanie innej sieci - Upomnienie>Ban permanentny
  3. Obrażanie graczy/admina - 30m-7dni (W zależności od wyzwisk)
  4. Spamowanie - Upomnienie>Gag 30m-2h.
  5. Nadużywanie mikrofonu - Mute 30m - 2h
  6. Podszywanie się pod innego gracza/admina - Ban permanentny 
  7. Niedozwolone nicki - zmiana nicku przez admina
  8. Łamanie zasad kultury osobistej - Ban  30m
  9. Ucieczka przed banem - potrojenie kary
  10. Trollowanie - kick>ban 30m>1h
  11. Puszczanie bindów/muzyki - Upomnienie>Mute permanentny.
  12. Bugowanie mapy - ban 60min > 360min.
  13. Prowokowanie administracji/gracza ban - 30m > 1h
  14. Nie wykonywanie poleceń administracji - ban 30m > 2h
  15. Wchodzenie na specta bez uzgodnienia z administracją - kick
  16. Umyślne samobójstwo zapobiegające utraty pkt - kick > ban 10-30min
  17. Kampienie w jednym miejscu dłużej niż 10s - kick > ban 10-30min

 

Regulamin należący do sieci AdvGaming.pl | Kompletny zakaz kopiowania bez zgody twórcy!

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×