Akeno 15 Właściciel Napisano 18 lis 2019, 18:59:47 REGULAMIN SERWERA §1. Ogólne §1.1. Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. §1.2. Zabronione jest wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry użytkowników, bądź ich osoby. §1.3. Nadużywanie czatu głosowego lub tekstowego jest zabronione. §1.4. Nie przenosimy prywatnych spraw na serwer. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na pw. §1.5. Niedozwolone jest reklamowanie innych serwerów a także sieci serwerów. §1.6. Zabronione jest umyślne utrudnianie gry członkom swojej drużyny. §1.7. Gracze przebywający na serwerze, nie okazujący aktywności będą automatycznie wyrzucani. §1.8. Gracz winien zachować kulturę na serwerze. §1.9. Niedozwolony jest spam/flood na czacie tekstowym. §1.10. Zakaz używania avatarów popularyzujących nagość/rasizm/nietolerancję. §1.11. Nick gracza nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich. §1.12. Gracz jest zobowiązany do realizacji celów mapy. §1.13. "Ghosting" i innego typu współpraca z przeciwną drużyną jest surowo zakazana. §1.14. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, ma obowiązek zgłaszania na U@ (chat adminów), wszelakie zgłoszenia na zwykłym chacie mogą być przez admina ignorowane. §1.15. Zakaz korzystania z komendy "rtv" pod koniec rundy. §1.16. Zakaz korzystania z komendy /respawn w celu wejścia do kampy. §1.17. Zabronione jest głoszenie nieprawdziwych zasad rozgrywki/punktów regulaminu. §1.18. Grożenie banem jest zakazane. §1.19. Zabrania się nadużywania mikrofony przez osoby, które nie przeszły mutacji. §1.20. Zakazane są zachowania niesportowe pokroju np. „ez” lub „łatwo". §1.21. Zakazany jest wszelkiego pokroju "Farming" na TT oraz CT. §1.22. Dozwolona ilość "Pixeli" to max. 2. §1.23. Dozwolona ilość "Spowalniaczy" to max. 1. §1.24. Zakazane jest strzelanie w miejsce spawnu TT. §1.25. Zakazane jest przeskakiwanie z bazy na bazę §2. Administracja §2.1. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny strzec przestrzegania regulaminu serwera. §2.2. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny dbać o dobre imię sieci AdvGaming.pl §2.3. Administracja ma obowiązek pomagać graczom, gdy Ci zgłaszają taką potrzebę. §2.4. Administracja ma obowiązek traktować równo wszystkich graczy. §2.5. Administracja ma obowiązek stosować się do taryfikatora kar. §2.6. Administracja ma obowiązek sprawdzić gracza, którego gra wydaje się podejrzana. §2.7. Administracja zobowiązana jest zgłaszać wszelkie problemy techniczne serwera Opiekunowi. §2.8. Administrator ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze, która go dotyczy, lub odwołaniu od bana, którego nadał (do 24h od pojawienia się tematu). §2.9. Administrator musi potrafić uzasadnić każdą nadaną przez siebie karę. §2.10. Administracja zobowiązana jest reagować na wiadomości od graczy (u@). §2.11. Administrator ma obowiązek powiadomić o pomyłce w wymierzeniu kary, poprzez informacje do Opiekuna lub J@/Administratora sieci. §2.12. Administrator może odstąpić lub zmniejszyć wymiar kary, jeśli gracz wyraził skruchę i poprawił swoje zachowanie. §2.13. Administrator ma prawo zwiększyć wymiar czasowy kary, jeśli gracz nagminnie łamie regulamin. §2.14. Administrator ma obowiązek ukarać admina młodszego rangą, jeśli złamał on regulamin (należy także powiadomić o tym Opiekuna). §2.15. Administrator powinien używać czatu y@ do pouczania graczy, podawania im ważnych informacji itp. §2.16. Administrator ma prawo zmienić mapę, jeśli aktualna nie działa poprawnie lub powoduje wyludnienie serwera. §2.17. Administrator może poprosić gracza o zmianę nicku, jeśli utrudnia on jego identyfikację. §2.18. Administrator nie ma prawa usuwać swoich bloków w celu wejścia do bazy. Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane. Taryfikator kar: Niestosowanie się do zaleceń Admina - Kick -> Ban na 30 minut Nick zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne - Kick -> ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję - Kick -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień Podszywanie się pod innego gracza - Kick -> Ban do 7 dni Używanie programów/skryptów ułatwiających grę - Ban permanentny Reklamowanie treści niezwiązanych z siecią serwerów AdvGaming.pl oraz jej podmiotami - Ban na 7 dni -> Ban permanentny Głoszenie nieprawdziwych zasad - Upomnienie -> Kick -> Ban do 30 minut Grożenie banem - Kick -> Ban na 30 minut -> Ban według uznania Admina Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby - Kick/Mute/Ban według uznania Admina Spamowanie na czacie tekstowym - Kick -> Gag na 30 minut Przeklinanie na czacie tekstowym - Ostrzeżenie -> Gag na 30 minut Nadużywanie mikrofonu - Mute -> Perm mute Puszczanie muzyki - Perm mute Nadużywanie mikrofonu przed mutacją - Ostrzeżenie -> Perm mute Niewykonywanie celów mapy (Zombie wbija na kampę, CT broni jej) - Kick - Ban do 10 minut Celowe zeskoczenie z kampy (po stronie CT) gdy przejdzie ją TT (Zombie) - Kick -> Ban do 10 minut Ucieczka przed banem - Przedłużony ban Niszczenie kamp innych graczy - Ban od 2 godzin do 2 dni Blokowanie innych graczy oraz ich baz klockami - Ban od 4 godzin do 7 dni Strzelanie do zombie, które nie wchodzi na Twoją kampę - Slay -> Ban do 30 minut Strzelanie w miejsce spawnu TT - Slay -> Ban do 30 minut Przeskakiwanie z bazy na baze - Ban do 10 minut -> Ban do 30 minut Wchodzenie na cudzą bazę bez pozwolenia - Slay -> Ban do 10 minut Więcej niż 2 osoby w jednej kampie - Slay -> Ban na 30 minut Zbyt duża ilość „pixeli” bądź „spowalniaczy” w bazie - Slay/Usunięcie kilku bloków -> Ban do 7 dni Farming w jakiekolwiek formie - Ostrzeżenie -> Perm ban Zabudowywanie respa - Ban od 4 do 21 dni Współpraca z drużyną przeciwną - Kick -> Ban na 10 minut -> Ban na dłuższy czas według uznania Admina Ping powyżej 150ms - Ostrzeżenie -> Kick AFK –> Kick Są to najczęstsze przewinienia użytkowników. Wszelkie inne administracja rozpatruje na bieżąco według własnego uznania. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach